poniedziałek, 8 stycznia 2018

Wianuszki na ślub i komunię / Wreaths for wedding and communion - DT Craft Passion

Witajcie,
Przygotowałam karteczki z deseczkowymi tłami,
wianuszkami z białymi kwiatuszkami. Dwie na komunię i dwie na ślub.
Wianuszki wycięłam wykrojnikiem i skleiłam z dwóch warstw,
natomiast kwiatuszki wycięłam z białego foamiranu
małym kwiatuszkiem z zestawu z wiankiem (do jednej ślubnej kartki)
i mniejszymi kwiatuszkami z zestawu wykrojników kwiaty #7.

Hello,
I made cards with wood pattern papers,
wreaths with white flowers. Two for communion and one for wedding.
Wreaths are cut with the die and glued from two layers,
and flowers are cut from white foamiran with small flowers from the set with the wreath
and smaller flowers from flower #7 die set.


Użyłam: / I used:
   


Ceny niektórych wykrojników w Craft Passion zostały obniżone :)
Some Craft Passion dies got new lower prices :)

Pozdrawiam / Greetings
Monika

5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)