środa, 19 kwietnia 2017

Kwiatuszki foamiranowe

Witajcie!
Długo mnie na moim własnym blogu nie było,
ale Wy cały czas do mnie zaglądacie, co mnie bardzo cieszy <3
Na tworzenie też nie miałam zbyt dużo czasu, ale za to w Craft Passion wiele się dzieje
więc niedługo spodziewajcie się nowości :)z
Dziś pokażę Wam kwiatuszki foamiranowe jakie zrobiłam już jakiś czas temu
i na pewno niedługo powstaną z nimi jakieś prace.
A za kilka dni powrócę z koleją porcją foamiranowych kwiatów,
które udało mi się stworzyć w ramach świątecznego relaksu.


Różowe wykonałam z białego foamiranu i barwiłam pastelami olejnymi,
 a czerwone to naturalny kolor foamiranu.
Różowe i malutkie czerwone wyszły spod wykrojnika kwiaty #4,
natomiast czerwone większe z wykrojnika kwiaty #5.

W zdjęciach asystowały wykrojnikowe listki:

Pozdrawiam serdecznie
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)