środa, 22 marca 2017

Skrapowisko 2017 - krótka relacja

Witajcie :)
W minioną sobotę byłam z Craft Passion na zlocie w Łodzi, tj. na Skrapowisku.
Na ten zlot wybrała się ze mną Justyna, której pomoc przy stoisku była (jak zawsze) nieoceniona <3
Miałyśmy bardzo pracowity ale i bardzo przyjemny dzień.
W trakcie zlotu przy stoisku Craft Passion prowadziłam dwa pokazy,
pierwszy z użycia wykrojnika tła, dla przypomnienia ten post,
oraz z tworzenia kwiatków z papieru czerpanego i foamiranu.


Cześć stoisk z przydasiami, w większości do scrapbookingu. 


Ja w planach miałam zakup czegoś na początek przygody z project life w Family Portraits :)
Wybrałam album, kilka zestawów koszulek, kart oraz naklejek.
Z albumu nie do końca jestem z niego zadowolona, strasznie duży jest w porównaniu do koszulek.
W moje łapki wpadł jeszcze zapas foamiranu, pręcików i jeden mold od Liny
oraz narzędziowe tekturki ze Snip Artu :)

Dziękuję za miłe słowa pod poprzednimi postami :)
Pozdrawiam
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)