poniedziałek, 24 października 2016

Kreatywne spotkanie

Witajcie :)

Nie często udaje się mi i Justynie spotkać na wspólne scrapowanie,
ale taka okazja nadarzyła się w poprzednią sobotę wieczorkiem :)
Uwielbiam takie spotkania.
A Wam udaje się spotkać na wspólne scrapowanie?

Podczas spotkania udało mi się przygotować karteczkę bożonarodzeniową,
w której napis i bombkę pokryłam białym pudrem do embossingu,
dlatego mają taką gładką i błyszczącą powierzchnię.
Wycinanki oczywiście z wykrojników Craft Passion,
a ten cudownie głęboki granat i nakrapiany błękit to papiery Bee Scrap :)


Wykrojniki, których użyłam :)


Pozdrawiam serdecznie
Monika

5 komentarzy:

  1. Wykrojniki cudowne a zwłaszcza te gwiazdki :) a kartka wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca, super dobrane kolorki..

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka. Ogromnie podobają mi się kwiat, które fajnie kontrastują z gwiaździstym tłem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, świetna, żywa kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)