czwartek, 23 czerwca 2016

Podziękowania dla nauczycieli - DT Bee Scrap

Witajcie,

Dziś chciałam pokazać Wam karteczki będące
podziękowaniami dla nauczycieli na zakończenie roku szkolnego.
Pracowałam na cudownych papierach Bee Scrap i dziś ponownie goszczę na pszczółkowym blogu.
A oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie użyła wykrojników Craft Passion.

Pierwsza kartka wykonana jest z obu stron arkusza Bee Scrap Babciny Ogród 02.
Kwiatuszki wycięłam z foamiranu wykrojnikami Kwiaty nr2 i Kwiaty nr3
i uformowałam przy żelazku, z wykrojników Craft Passion użyłam również
serwetki ażurowej oraz gałązki nr2.


Drugą karteczkę również wykonałam z obu stron arkusza Bee Scrap Babciny Ogród 02,
deseczkowa strona stanowi mniejsze tło, natomiast z drugiej strony wycięłam chabry.
Do większego tła kartki użyłam arkusza Craftowe Marzenia 02.

 Pozdrawiam
Monika

2 komentarze:

  1. Piękne kartki. Sama chciałabym takie dostać. Bardzo fajna kolorystyka i dodatki. No i ta grafika z Janet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla nauczycieli nie mogło zabraknąć motywu sowy ;) Wszystkie elementy idealnie dopasowane. Świetne kartki! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)