środa, 18 maja 2016

Piękne kwiaty na warsztatach u Liny

Witajcie,
W minioną niedzielę uczestniczyłam we wspaniałych warsztatach :)
Sylwia z Lawendowej Serwetki zaprosiła do swojej pracowni Linę,
aby poprowadziła warsztaty tworzenia kwiatów z foamiranu i pianki na zimno.
Nie mogło mnie zabraknąć, ponieważ piękne kwiaty Liny podziwiam o jakiegoś czasu
i bardzo chciałam spróbować swoich sił w pracy z tym materiałem :)
Podczas sześciu godzin stworzyłyśmy piękne róże oraz lilie. Lina powiedziała jakie są różnice między pianką na zimno a foamiranem, uczyła nas kolorowania i formowania pianki, układania i sklejania kwiatów.










Jeśli chcecie nauczyć się pracy z tym materiałem to naprawdę polecam warsztaty prowadzone przez Linę. Wyjdziecie z nową wiedzą oraz oczywiście cudnymi kwiatami :)
Pozdrawiam
Monika


2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)