sobota, 6 lutego 2016

Małe wiosenne LO i zaproszenie na warsztaty

Witajcie,
Wczoraj była wiosenna karteczka, a dziś wiosenne małe LO.
Lubię te małe layouty, są idealne aby podarować komuś w prezencie,
nie są tak zobowiązujące jeśli chodzi o ilość zajmowanego miejsca jak te pełnowymiarowe.
Wybrałam zdjęcie z wycieczki do ZOO, a kolory LO dobrałam do zdjęcia.
Tło rozjaśniłam białą pastą modelującą nałożoną przez maskę, dodałam dużego kwiatka, kilka listków, tych i tych, serwetkę z listkami, napis z chorągiewek, kilka perełek, gdzieniegdzie wytuszowałam  i radosne LO gotowe :)




Przy okazji serdecznie zapraszam na warsztaty ze mną do Żyrardowa,
do sklepu Koronka, który zaprosił mnie w swoje kreatywne progi :)



Pozdrawiam serdecznie
Monika

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)