wtorek, 29 grudnia 2015

Zimowy LO i zaproszenie na Babskie Spotkania Kreatywne

Witajcie,
Jeszcze przed świętami poczyniłam bardzo zimowy, mały tj. 15x15cm, layout.
Jak naszła mnie ochota na zimową tematykę to śniegu nie było, sięgnęłam więc po jedno ze starszych zdjęć Synka. Kolorystykę dobrałam do zdjęcia, dałam dużo śniegu, czyli pasty strukturalnej posypanej brokatem, małe drewniane krążki imitujące ścięte drewno, kilka tagów, parę chorągiewek z Craft Passion. I oto małe LO w moim wykonaniu, świetna zabawa :)

Tym layout'em chciałam Was serdecznie zaprosić na przyszłoroczną edycję
Babskich Spotkań Kreatywnych
Pierwsze spotkanie już 14 stycznia, na których wykonamy właśnie zimowe LO :)

Zapraszam serdecznie!
A jeśli chcecie zobaczyć jakie prace przygotowywałyśmy w tym roku, i jak świetnie się bawiłyśmy podczas Babskich Spotkań Kreatywnych, koniecznie zerknijcie TU.

Pozdrawiam
Monika

2 komentarze:

  1. Zazdraszczam Tych spotkań, pozdrawiam i zycze wszystkiego co najpiękniejsze w Nowym Roku:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na takie małe Lo. :)
    Szczęśliwego i twórczego Nowego Roku. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)