środa, 18 listopada 2015

M jak Monika

Witajcie,
Dziś przybywam z kolejną ozdobioną literką :) Tym razem M jak Monika czyli ja. 
To już druga litera, wcześniej pokazywałam Wam E, klik. Co prawda M powstało przez E ale z E jestem bardziej zadowolona dlatego zaprezentowałam ją wcześniej. Do tej literki sama zrobiłam kwiatuszki, kremowe nie za bardzo mi wyszły, tzn nie wyszły tak jak chciałam, ale żółte są całkiem znośne.
Do ozdobienia M użyłam wycinanek z moich wykrojników: gałązki nr 1 i serwetki ażurowej.

A tu obydwie litery (każda ma wysokość ok 20cm),
do kompletu brakuje już tylko jednej litery :)
Pozdrawiam
Monika

2 komentarze:

  1. Nie rozumiem, co Ty się kwiatków czepiasz ;) Śliczne są i kropka :) A te zawijaski to jakieś stepmle? Cudownie uzupełniają kompozycję :)
    P.S. E jest faktycznie ładniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)