sobota, 28 listopada 2015

Gdzie byłam i co robiłam tydzień temu :)

Witajcie!
Za mną i naszą firmą kolejny zlot scrapbookingowy :)
Tym razem tydzień temu mięliśmy swoje stoisko na Art In Town w Warszawie.
Był to cudowny dzień, impreza bardzo fajnie i profesjonalnie zorganizowana.
Tym razem była ze mną Justyna, moja koleżanka i jednocześnie członkini DT Craft Passion :)
 Była wesoła Ola Ikemo, członkini firmowego DT:)
Była też jeszcze jedna członkini firmowego DT - Aga, ale tyle w ferworze tego szaleństwa zapomniałyśmy zrobić sobie wspólne zdjęcie, gapy jesteśmy ;)
 Poznałam Karasiową - uściski dla Ciebie :)
Wyściskałam się i pogadałam z wieloma dziewczynami, które już znam i z wieloma,
które dopiero tam poznałam. Eh... wspaniałe są te scrapbookingowe spotkania, zloty.
Tyle pozytywnych emocji, że góry można przenosić.
Buziaki :)
Monika

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)