wtorek, 10 listopada 2015

E jak Eryk - DT Craft Passion

Witajcie!
Kilka dni temu pobawiłam się w ozdabianie litery, wybrałam E od imienia Syna :)
Literę wycięłam w beermacie a następnie przy pomocy taśmy klejącej z Craft Passion nakleiłam papier scrapowy. Wybrałam męski wzór w trybiki, w kilku miejscach przez maskę nałożyłam pastę strukturalną. Po wyschnięciu, powstałe kropeczki musnęłam brązowym, a następnie błękitnym tuszem. Kropeczki fajnie rozjaśniły tło. Do dekoracji wydrukowałam zdjęcie, pod które podkleiłam tagi i połówki serwetki ażurowej z Craft Passion. Poszczególne warstwy podkleiłam taśmą 3D.
Dla wykończenia dodałam kilka potuszowanych trybików, perełek i złote serduszko.
 Tworząc tą literkę bawiłam się wyśmienicie ponieważ towarzyszył mi mój pięciolatek,
który również ozdobił literę. Sam wybierał papier, dodatki i decydował co ma być gdzie naklejone.
Czasami tylko prosił o pomoc w naklejeniu :) Jestem mega dumna z Synka :)
A czy Wam podczas tworzenia towarzyszą dzieci i same również tworzą?

Przy okazji przypominam o trwającym w Craft Passion WYZWANIU - MONOGRAM :)

Pozdrawiam
Monika

7 komentarzy:

  1. U Eryka nic się nie marnuje, bo dobrze widzę, że na swoim zdjęciu nakleił jakieś pozostałości z beermaty. :) Fajnie mu wyszło :) Najbardziej mi się podoba układ chorągiewek :) Moje dziewczyny pewnie też by to tak ułożyły :)
    Moje Dziewczyny, jak wiesz, chętnie dołączają do mnie przy pracy :) Ostatnio nawet Basieńka, odkąd stanęła na własnych nóżkach, rwie się koralików ;) Póki co, na szczęście, bezskutecznie ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, u Eryka nic się nie marnuje, dobrze wypatrzyłaś :) Ach wiem, że Twoje dziewczyny chętnie z Tobą tworzą, zdolne po Mamusi :)

      Usuń
  2. Zawsze wyjdziesz obronną ręką Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to nie kartka do po prostu litera, całkiem spora bo ma 20cm wysokości.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)