czwartek, 9 lipca 2015

Wakacyjna pocztówka z shaker boxem

Witajcie !

Jak Wam mijają pierwsze dni wakacji, ciepło u Was?
U nas ciepło było, ba nawet gorąco, więc nad nasze ulubione jeziorko jeździliśmy rowerami,
ale od dziś pogoda się popsuła, zimno jeszcze nie jest, ale słońca brak i wieje okrutnie :(

A skoro mowa o wakacjach to chciałam Was serdecznie zaprosić na wyzwanie,
które trwa na blogu Craft Passion, klik, pt. wakacyjna pocztówka.
Przygotowałam inspirację z shaker boxem, do którego zapakowałam piasek (z piaskownicy syna) i małe muszelki (przywiezione lata temu przez Dziadka z dalekich podróży).
Muszę Wam powiedzieć, że pomysł na kartkę z piaskiem i muszelkami nie jest mój,
po prostu przypomniały mi się pocztówki z morskimi widoczkami i małymi okienkami z piaseczkiem. Pamiętacie takie pocztówki z nad polskiego morza, ciekawe czy jeszcze są?
Do przygotowania kartki użyłam wykrojników Craft Passion: serwetki ażurowej,
chorągiewek oraz taśm klejących: cienkiej oraz 3D 1,5mm i 3mm.
Nawet muszelki na okienku na taśmę 3D przykleiłam :)

Pomyślałam aby zrobić kurs na kartkę z shaker box'em, co Wy na to?
Do takiego okienka można włożyć nie tylko piasek i muszelki :)
Pochwalę się że podobne karteczki zrobił mój synek z moją pomocą, pokaże innym razem :)

Pamiętajcie o wyzwaniu:
Pozdrawiam
Monika

9 komentarzy:

  1. kartka jest genialna, a te shakerboxy coraz bardziej mnie intrygują ;)
    chyba muszę też spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shaker box'y polecam, zabawa jest super przy ich robieniu :)
      jak wrócę z urlopu przygotuję kursik na taki shaker box :)

      Usuń
  2. zakochalam sie w tym kocie juz dawno a kaartka cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo bardzo podoba mi się tak karteczka! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. A karteczki z okienkiem nad morzem mają się dobrze :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała , posiada tyle detali i te muszelki , wszystko tak wspaniale się komponuje , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczna pocztówka. Na pewno ktoś ucieszy się z tak niezwykłych wakacyjnych pozdrowień. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda! Nad morzem z pewnością tak uroczych kartek nie ma :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)