poniedziałek, 29 czerwca 2015

Tabliczki magnetyczne na notatki - DT Craft Passion

Witajcie !
Dziś przybywam z propozycją tabliczek magnetyczych,
na których możemy pisać suchościeralnymi pisakami :)
Fajny pomysł na zostawianie notatek dla siebie i najbliższych.

Co prawda zdjęć z poszczególnych etapów tworzenia tabliczek magnetycznych nie mam,
ale spróbuję w kilku zdaniach opisać jak je wykonać.

Do przygotowania takiej tabliczki potrzebujemy:
- papier do scrapbookingu,
- elementy dekoracyjne,
u mnie są to: kwiatuszki , półperełki, gałązka nr1 i chorągiewki,
- nożyczki lub nożyk.
Nożyczkami lub nożykiem wycinamy kształty z folii magnetycznej oraz takie same z papieru scrapbookingowego. W kształtach wyciętych z papieru scrapbookingowego wycinamy środek aby powstała ramka. Przy pomocy cieniutkiej taśmy klejącej ramkę naklejamy na białą stronę folii magnetycznej. W następnej kolejności dekorujemy nasze tabliczki i są już gotowe do przyczepienia do lodówki, tablicy lub listwy magnetycznej :)
Teraz wystarczy pisak do tablic suchościerlanych, ja mam taki od dziecięcej tablicy (takiej gotowej ze sklepu z zabawkami) gdzie na zatyczce jest od razu gąbeczka do ścierania. Takie pisaki można kupić osobno w sklepach papierniczych stacjonarnych lub internetowych.
 Moje tabliczki magnetyczne w towarzystwie pisaka oraz literkowych magnesów z modeliny.
Pozdrawiam
Monika

5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)