sobota, 20 grudnia 2014

bożonarodzeniowe warsztaty w przedszkolu

Już drugi raz w tym roku szkolnym miałam przyjemność
prowadzić warsztaty kartkowe z dziećmi w grupie przedszkolnej mojego Synka :)
Spakowałam troszkę przydasi, w tym kolorowe scrapbookingowe papiery,
 gotowe wycięte elementy ale i maszynkę z wykrojnikami :)
 Zaplanowałam dwie proste karteczki. 
Proste aby dzieci  miały czas na (prawie) samodzielne wycinanie maszynką.
Muszę Wam powiedzieć, że bardzo ucieszyłam się jak weszłam do sali
bo okazało się, że dzieci świetnie mnie pamiętają z poprzednich warsztatów KLIK,
nawet pamiętały jakie karteczki robiliśmy. Rozczuliło mnie to, a jednocześnie było to dowodem na to, że dzieciakom naprawdę podobały się poprzednie zajęcia :) :) :)
Póki co nie mam zdjęć z tworzenia karteczek,
 ale ponieważ pojawiły się na stronie przedszkola postanowiłam podzielić się z Wami
informacją, że w ogóle takie zajęcia prowadziłam i że dostałam za to podziękowania :)
Tu, KLIK, jest link do zdjęć z warsztatów :)
Jak będę miała jakieś zdjęcia dla siebie to uzupełnię wpis :)
Pozdrawiam
Monika

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)