sobota, 27 grudnia 2014

Album na świąteczne zdjęcia

Święta to taki czas kiedy robimy sporo zdjęć z najbliższymi :)
Ja lubię zdjęcia wywołane, na papierze, takie najlepiej mi się ogląda.
Na takie zdjęcia najlepszy jest album dostosowany do charakteru zdjęć.
Ten album przygotowałam na zamówienie dla koleżanki 
na zdjęcia z świątecznej sesji Jej Chrześniaka.
Imię Jasio wycięłam wykrojnikiem Craft Passion alfabet chorągiewki
i podkleiłam na taśmę 3D.
A wewnątrz są dekoracje ze Scrapińcowych tekturek
i taśmy washi Dekoracyjnej Taśmy.
Pozdrawiam
Monika

2 komentarze:

  1. Świetny album, rewelacyjnie dobrane kolory i mistrzowska precyzja w docięciu papierów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Album rewelacyjny,wspaniałe wykonanie, szkoda że tak nie potrafię,pozdrawiam, Yolca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)