czwartek, 3 lipca 2014

zakończenie roku przedszkolnego

Niespełna tydzień temu Synek uczestniczył
w swoim pierwszym zakończeniu roku przedszkolnego.
Z tej okazji dla wspaniałych Pań przygotowałam opakowanie na toffifee.
Pierwsze w radosnych kolorkach z Galerii Papieru.
 Drugie z ślicznych i stonowanych papierów Studia75:
Napisy miały być spersonalizowane ale oczywiście przygotowanie opakowań
zostawiłam na oststnią chwilę czyli na dzień zakończenia roku i co... i tego dnia prądu nie było
więc wydrukować nic nie mogłam (wyłączyli rano więc nawet kawy nie zdążyłam sobie zrobić), 
dobrze, że jakiś czas temu druknełam całą kartkę mojego ulubionego digi-stempeleka od Joli :)
Pomysł na sposób opakowania toffifee zaczerpełam od Asicy.
Pozdrawiam
Monika
Ps. przypominam o warsztatach albumowych KLIK.

4 komentarze:

  1. No takie Toffifee to ja bym chciała dostać:) Ślicznie je opakowałaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Podziwiam jak pięknie dobierasz kolory, wzory i dodatki ;) wszystko zawsze ze sobą świetnie współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba śliczne, ale to drugie pudełko jest po prostu obłędne!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)