środa, 28 maja 2014

Po Święcie Saskiej Kępy :)

 Stoisko podczas Święta Saskiej Kępy w minioną sobotę urządziłyśmy wspólnie z koleżanką,
więc były prace moje, Marty (biżuteria z modeliny) i Justyny (która wreszcie założyła blog: klik)
Na zdjęciu mua (na żółto) i Justyna :)
Było dużo przepiśników i notesików,
były moje oststnio ulubione albumyo różnych kształtach
a wśród nich nowość u mnie album LOVE
 i inne różności :)
Dziękujemy wszystkim odwiedzającym nasze skromne stoisko. Otrzymałyśmy wiele ciepłych uskrzydlających słów pod adresem naszych prac, były rozmowy na temat warsztatów i innych kreatywnych działań. Było cudnie, choć do domu wróciłyśmy padnięte jak muchy. Mimo zmęczenia po calym dniu już nie możemy doczekać się kolejnych kiermaszy, wystaw itp gdzie możemy spotkać Was osobiście :)
Pozdrawiam
Monika

Ps. A już w piątek 6 czerwca odbędą się warsztaty kartkowe:
Zapraszam :)

4 komentarze:

  1. Pracy mialyście masę, ale efekt powala Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace! Już zapisałam się na warsztat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cuda zaprezentowałyście! Przepiękne prace!
    Szkoda, że nie mogłam zobaczyc tego na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tam cudeniek miałyście!
    Miło popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)