piątek, 28 lutego 2014

wymianka z Agą i wygrana w candy

Niedawno Agnieszka poprosiła mnie o wykonanie notesu na lodówkę,
więc ja nie mogłam sobie odmówić i poprosiłam Ją o wykonanie czegoś dla mnie.
Do Agi powędrował taki notesik,
oraz garść scrapbookingowych przydasi, bo Aga z Córciami lubią tworzyć z papieru.
Jakie papierki i dodatki dołączyłam do paczuszki możecie zobaczyć u Agnieszki.
Ja poprosiłam o broszkę kokardę, jest boska :)
Wraz z broszką otrzymałam zrobioną przez Agę świeczkę z wosku pszczelego
(taka ładna, że aż szkoda palić) oraz słodkości. 
 Kokarda jest spora bo ma 5cm szerokości więc super prezentuje się na sweterku, sukience.
A z cyklu zaległości to muszę pochwalić się bransoletką jaką wygrałam u Agi w candy
w listopadzie 2013, wybacz Aga, że dopiero teraz.
 Broszka powstała pod kolor bransoletki i mam fajny komplet :)
Do bransoletki były jeszcze kolczyki, ale że od pewnego czasu nie mogę nosić kolczyków
i nie chciałam aby marnowały się leżąc w skrzyneczce,
sprezentowałam je dobrej koleżance, była przeszczęśliwa :)
a tak wyglądał komplet bransoletki i kolczyków (zdjęcie z Agi bloga):
Ja jestem baaardzo zadowolona z wymianki :) Aguś dziękuję :)
Buziaki
Monika

9 komentarzy:

  1. :) I ja Ci dziękuję :) Noś dumnie ;)
    A Ty wiesz, że ja zapomniałam, że miałaś takie pierepałki z kolczykami? A srebrne końcówki też Ci przeszkadzają?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz po prostu dziurki w uszach mi zarosły i musiałabym iść do kosmetyczki na ponowne przekłucie, ale dotrzeć jakoś nie mogę do tej kosmetyczki... i tak już grubo ponad pół roku :(

      Usuń
    2. Ja się nie chcę mądrzyć, ale dziurki nie zarastają ;) Pogmeraj delikatnie jakimiś cienkimi sztyftami, powinny przejść "starym tunelem" Szwagierka nie nosiła żadnych kolczyków przez 6 lat i normalnie założyła, choć też była przekonana, że jej zarosło :)
      I się okaże, że oddałaś kolczyki zbyt pochopnie ;)

      Usuń
    3. Nie da rady, ból jak cholera, a potem się i tak sie babrało :(

      Usuń
  2. Piękne rzeczy! Notes na lodówkę wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna biżuteria :) A notes świetny :)
    Monia coś kolorki Ci siadły na marcowym kalendarzu :/
    Spróbuję Ci przesłać przez FB.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)