niedziela, 23 czerwca 2013

"uszyłam" kilka ubrań ;)

"uszyłam" w cudzysłowiu bo oczywiście do maszyny to mam dwie lewe ręce.
Poszukałam sposobów na składanie techniką origami różnych ubrań, troszkę poćwiczyłam
i dziś mogę Wam zaprezentować kilka nowości.
Na początek zrobiłam sukieneczki z papieru origami, 
a ponieważ ten papier jest cienki to wyszły dość płaskie, ale i tak ładne :)
 Sukieneczka "uszyta" z papieru do scrapbookingu prezentuje się lepiej:
 Po sukienkach przyszedł czas na bodziaka.
 A na koniec, najważniejsze, koszula dla taty na karteczce zamkniętej w pudełeczku :)





Karteczkę na dzień taty zgłaszam
na wyzwanie TESTOSTERON na blogu stempell&kartoon

Pozdrawiam :)
Monika

7 komentarzy:

  1. Podziwiam Twoje nieustanne poszukiwanie nowych inspiracji i staranność ich wprowadzania do prac :) Już pisałam, że dodatki origami są świetne :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. A Ty to ciągle coś nowego:-) Kartki fantastic! A z ubrań, które uszyłaś, najbardziej przypadła mi do gustu różowa sukienka w groszki. I chyba faktycznie, tak rzucając okiem, papier do scrapowania bardziej uwypuklił sukienkę.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalne i pomysłowe. Piękne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)