niedziela, 17 lutego 2013

kwiatuszki trzy

Na moim biurku rządzą obecnie kwiatki kusudama :)
Zrobiłam kilka bukietów, które pokażę Wam w najbliższych dniach, więc zaglądajcie do mnie.
A dziś pojedyncze kwiatuszki z łodyżką. Powstały po części z myślą o zbliżającym się Dniu Kobiet.
Takie lub podobne (bo jeszcze postawną) Erynio wręczy Babciom właśnie w Dniu Kobiet :)
W rączkach małego chłopczyka wyglądają niesamowicie uroczo.
Jak widzicie na ostatniej fotce, kwiatki wcale nie są małe,
a w raczkach niespełna trzylatka wydają się prawdę duże.
Kwiatek z łodyżką na ok. 24cm wysokości, natomiast sam kwiatek ok. 8cm wysokości
Pozdrawiam
Monika

7 komentarzy:

  1. Piękne! I szok, że są taaaaaaakie duże:)
    Zapraszam Cię na moją rozdawajkę!
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne! Ten różowy w szczególności mnie urzekł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. różowy wymiata!:)
    gratuluje i jednoczesnie zazdroszcze talentu:)
    obserwuje i zapraszam w wolnej chwil;i do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Monia, te kwiaty są piękne! Ostatnia fotka super :) Piękny uśmiech i urocze spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o rany rzeczywiście wyglądają na małe a na zdjęciu w malutkich dłoniach są ogromne :) wyglądają obłędnie Babcie zapewne będą szczęśliwe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)